Blaznivy sendmail

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Duben 1 10:05:01 CEST 1998

Zkuste Sendmail -bt lpetr na indat.space.cz
mel by ukazat jak probiha mail sendmailem, ja jsem to uz nekdy davno
pouzil a celkem mi to pomohlo.
Aspon se domnivam ze to tak nak bylo.
Dan

----------
Odesílatel: Radek Andrs <radek na interdata.cz>
Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Předmět: Blaznivy sendmail
Datum: 1. dubna 1998 9:28

Ahoj vsichni,

uz to sem pisu ponekolikate, snad se nekdo najde, kdo mi poradi nebo alespon
ma podobny problem.

Bezime pod dvojitou domenou tj.:
indat.space.cz
interdata.cz

Maily chodi jak na napr.
novak na indat.space.cz
tak i na:
novak na interdata.cz

Jenomze kolegovi zacaly najednou chodit zpravy
pro lpetr na indat.space.cz dvakrat a vicekrat
a tohoto neduhu se stale nemuzeme zbavit.

Uz jsem kontroloval aliasy i .forward, pak jsem
ze zoufalstvi i prelozil sendmail na verzi 8.8.8
(nicmene jsem nechal stary konfigurak sendmail.cf)
a stale to nepomaha.

Koukal jsem do /tmp a tam se tvori nekdy souboru od
pop3, ktere obcas nezmizi dle potreby ale zustanou tam.
Nicmene i kdyz jsem je smazal rucne, tak mu ta posta zase
prisla znova !?

U ostatnich uzivatelu se tento problem neprojevuje.

Diky moc

Radek Andrs
radek na interdata.cz