Mozilla

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Duben 1 10:48:17 CEST 1998

Ahoj!

> Kdyby se nekdo shanel po Netscapich zdrojakach, tak jsou mj. na
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/WWW/Clients/mozilla/
>
> Udelali jsme pre-betu UltraPenguina, mel by behat jak na sparc32 tak na
> sparc64. Kdo muzete, uvital bych feedback.

Nechapu. To je jedna verse ktera bezi na obojim? Ja myslel ze ultra
penguin ma mit 64-bitu userland?

> (ftp://ultra.linux.cz/OS/Linux/Sparc/ultrapenguin-1.0.9/).

							Pavel
BTW: Hral jsem si s ultra-30 a kompilator tam jede defaultne
32-bitove. Jak vyrobim 64-bitovou hello world aplikaci?

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).