Linux Trouble

Dusan Bolek bolekd na users.vscht.cz
Středa Duben 1 10:52:26 CEST 1998

On 31 Mar 1998 DAN na feld.cvut.cz wrote:
> pokud touzim po win95, tak to napravim fdisk /mbr. Ale vyhrano jeste
> neni, musite zrusit partiton table, a to bud pomoci fdisk z unixu,
> nebo ndd. Dosovy fdisk totiz ext2fs mazat neumi.

Takze diky vsem za odpovedi, fdisk /mbr mne napadl taky, ale potrebuji
aby mne pak fachali WIN95, ktere maji vlastni.
Takze zkusim lilo -u a kdyz to nepomuze tak ten fdisk /mbr.
Jinak ja uz jsem to vcera zase zprovoznil pomoci DOSovske a UNIXovske
bootovaci diskety, kterou jsem si vyrobil z instalacek.
Ted tedy jen odpalit to lilo.
Co se tyce ext2fs, tak to mne nedrasa, ja mam dokonalou vecicku s nazvem
Partition Magic a ten smaze vsechno. :-)

Diky vsem, jsem zvedav jak to dneska dopadne.

P.S. Vsichni zde jsou asi prekvapeny, ze mazu Linux, ale mam malo mista
na disku (jen 2.5 GB) a Unix mam ve skole a delam s nim denne, tudiz doma
se bez nej obejdu.

*     Bolek Dusan, Czech Republic                                       *
*     e-mail adress: bolekd na vscht.cz                                    *
*     www adress: http://users.vscht.cz/~bolekd                         *
*        The providence is always on the side of the big batalions      *