Mozilla

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Duben 1 14:27:08 CEST 1998

> Videl jsem nejake aktivity v debian-devel. Myslim, ze s Lestifem
> to zatim nikdo funkcne neprelozil (pokud vubec prelozil)
> a mam pocit, ze i s Motifem to neni moc stabilni. zatim
> jsem dopisy s timto moc necetl tj. je to jen letmy pohled.
> Binarky, ktere nekdo vyrobil jsou viz. debian-devel :-)
> Ted ty dopisy bohuzel nemam po ruce.
>    Petr Snajdr

   No pravda, pri prekladu to vypisovalo mraky varovani, z nichz cast
nevypadala zrovna neskodne. Vcera se mi to nejakym rizenim osudu podarilo
prelozit i slinkovat, ale po vypsani dvou stranek varovani to hodilo core
aniz by to otevrelo okno. Dneska nejde ani to...

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229