3c59x

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Duben 1 15:33:20 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Martin Kebert wrote:

> Mno nevim, nic takoveho se mi nestalo a to jsem je pouzil i na bridge (
> 3c509, 3c509 Paralel Tasking a 3c9xx) na domluvu mezi Coaxem,TP 10Mbit a
> TP 100Mbit

Pouzival jsem 3c509 (PT) ve stroji 486 ISA (plus nepouzita VESA).
Normalne to chodilo, pak jsem do dalsi ISA dal AHA1542CF, pripojil k nemu
DATku a zacal po siti backupovat jine stroje. Jenze to chcipalo -
musel jsem si udelat skript ktery co 10sec pingal na router na eth0
a kdyz se nedopingal tak se eth0 ifconfigem zrusilo a zase nahodilo
(pak route) a masina pracovala dal. Zajimave bylo ze se ani ten
sitovy backup neprerusil.