problem s kompilatorem

Jiri Hybl jh na snake.cz
Středa Duben 1 17:22:20 CEST 1998

Zdravim

Nainstaloval jsem si distribuci redhat 4.2
Na masinu v konfiguraci  Procesor  : Am5x86-WB, 16 MB ram, 2GB IDE Disk

Po instalaci jsem nainstalova jadro 2.0.32 z rpm baliku, nove jadro + moduly jsem potom zkompiloval.
Po restaru se objevil problem, neslo nic zkompilovat

Pri spusteni configure u programu Squid, ssh, skoncil configure z hlaskou
gcc cannot create executable

tohle bylo napsano v config.log
configure:552: checking host system type
configure:607: checking for gcc
configure:684: checking whether the C compiler (gcc  -g) works
configure:698: gcc -o conftest   -g conftest.c  1>&5
ld: cannot open -lc: No such file or directory
configure: failed program was:
#line 694 "configure"
#include "confdefs.h"
main(){return(0);}

Jadro uz po upgrade na 2.0.33 jsem take neprekompiloval, vsechno skoncilo s chybou
ld: cannot open -lc: No such file or directory

Gcc tam samozrejme je
Jedine co slo zkompilovat, byl mc

Nevite nekdo co s tim?
Byl bych velice zavazan