smerovani

Středa Duben 1 20:27:42 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Miroslav Dvorak wrote:

> mohl by mi nekdo prosim polopaticky naznacit, jak z vnitrni site
> (192.168.X.X) rozjedu smerovani do inetu?

Smerovani? Nijak. Uvedena adresa je PRIVATNI a na Internetu nema co delat
(nejenze to nikdo nenasmeruje zpatky, ale rozumne nakonfigurovany filtr
takovy datagram rovnou bez diskuse na potkani odstreli).

Reseni je: proxy (na aplikacni urovni) nebo maskarada. V kazdem pripade
musi mit ten interfejs, co je primo napojen do Internetu, nejakou
"normalni" adresu.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

P.S. Nemluve o tom, ze existuje asi padesat duvodu, proc pouzivat
"normalni" (tj. ne privatni) adresy i v privatnich sitich.