IPX socket is bound

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Čtvrtek Duben 2 09:50:46 CEST 1998

> Vazeny kolego,
> prave jsem si vsiml Vaseho asi 2 tydny stareho dotazu v cz.comp.linux
> ohledne hlasek "IPX: socket is bound". Mam stejny problem, i kdyz vylucne
> pri praci s Novellem pod DosEmu. Dostal jste tehdy nejake smysluplne
> odpovedi, nebo podarilo se Vam to nejak vyresit?
>
> Diky moc,    mirek englis

Bohuzel pane kolego,

ma snaha nebyla korunovana uspechem. V cz.comp.linux jsem zadne odpovedi
neziskal, ale v jednom pripade mi pomohlo prepnou LAN na frame Ethernet_II.
Puvodne jsem pouzival pomerne moderni frame Ethernet_802.3
Ve druhem pripade to ovsem nevyslo. Navic mi tento problem (zda se)
zpusobuje i to, ze mi pak Mars odmita pri odhlaseni uvolnit connection.

Pokud se Vam ty hlasky nelibi, ja je dokazal odstranit tim, ze jsem kernelu
zakazal vypisovat informace o IPX (dosemu.conf, u mne nwserv.conf)

... kernel to sam neumi, musi se mu to zakazat explicitne v kazdem programu.

Osobne se domnivam, ze IPX-ove jadro v 2.0.30 (tu mam) je vadne. Protoze pod
2.0.0 to bylo bez problemu. Ale na druhou stranu mam radu pocitacu s 2.0.30,
avsak verzi Marsu 0.96 (dnes je 0.99pl2), ktere to take nedelaji.

Chybu bych tedy videl nekde v jadre v kombinaci s novymi verzemi programu.
Jake jadro pouzivate vy ? A jakou distribuci ?
Zkusil jsem take ipx_interface a ipx_configuration zrusit vsechna rozhrani a
pak znovu nahrat moduly, ktere vytvorily smerovaci tabulky. NIc.

Jedna prinosna informace: Nefunkcnost se vzdy tykala RedHatu 5.0, ve
Slackwaru 3.0 a 3.3 problemy nebyly. Nevim zda-li z toho neusoudit na nejaky
problem v IPX podpore RedHatu, ale zase na druhou stranu soudim, ze se timto
snad nekdo nekde zabyva.

Vysledek: nevim. Obcas pomohl reset, vycistit smerovaci tabulky nebo zmena
ramce (frame).

Tento topis soucasne fwduji do cz.comp.linux, aby se k tomu vyjadrili
pripadne ti, kteri s tim maji jeste vice zkusenosti a dokazi to (potazmo)
odstranit - mysleno ten problem, ne ten dopis.

S pozdravem,

                      Milan Sorm

John Popelnik, system administrator of eniac.gvid.cz
office: FI MU Brno - B205       tel. (05) 41512348
e-mail: popelnik na gvid.cz      privat (05) 46211083/46211311