IDE ZIP

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Duben 2 14:20:38 CEST 1998

Michal Kurka wrote:

> Dobry den.
>     Pokousim se neuspesne zprovoznit interni IDE ATAPI ZIP. Procetl jsem
> si prispevky  archivu konference, ktere se tohoto tematu tykali tj. mam
> jadro 2.0.33 a prekompilovane s volbou IDE ATAPI Floppy.
Rozchazel jsem nedavno IDE ZIP a narazil pritom na jednu podivnost. hda
mam disk, taxem ZIP povesil na druhej kanal a snazil se ho ucinit zde
masterem. Nepovedlo se, hlasi se jako slave, ackoli /dev/hdc neexistuje.
Chvilku jsem nad tim kroutil hlavou (nez mi kruplo v krcni pateri :-),
paxem se s tim smiril a funguje to v pohode. Pokud bude potreba, zjistim
nastaveni jumperu a nejaky detaily o konfiguraci a poslu.
                                                        Tom