Bezpecny Linux a neb tentokrat jeste jinak

Radovan Semancik semancik na chtf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 2 14:46:17 CEST 1998

snajdr na pvt.net wrote:
>       Predstavme si, ze mame pocitac a na nem Linux.
> V denim rytmu vselijaka zarizeni vygeneruji vic jak
> 600 MB, ktereje treba dopravit do nejakeho centra - na ten
> Linux. Tyto data jsou vysoce kriticky dulezita. Jejich
> poskozeni nebo zniceni se rovna male Hirosime. Proste
> neprichazi v uvahu.

A vsetka komunikacia sa musi sifrovat, stroja sa navzajom musia
autentifikovat a na to treba bud manuialnu distribuciu klucov (co je
kusok problem, ak ma byt aspon jedna masina zahrabana kdesi v nevadsej
pusti) alebo dobre zabezpecene CA.

je to cele kus pritiahnute za vlasy a chcelo by to na to maly tim
odbornikov a hlavne _kopu_ penazi ... :-)

--
            Radovan Semancik (semancik na chtf.stuba.sk)
                http://storm.alert.sk/semancik