MARS a diskless

Pátek Duben 3 00:12:52 CEST 1998

>                                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Muzete to blize rozvest ? Zajimalo by mne jak ty disklesy bootujete -
> pres MARS (IPX, nebo dokonce RPL ?) nebo pres IP. A co se Vam na tech
> disklessech povedlo rozchodit ? Mam na mysli DOS, WIN311, WIN95, ...

Bootuje je pres 802.3 (stare bootromky), jinak se jede na ODI drivery s
VLM a Ethenet_II v DOSu, Win 3.11. Mel jsem nejake problemy s prepnutim
ramcu (delaji to stare ODI drivery, abych nemusel pouzivat ramce 2, pouzil
jsem utilitu BWLOADHI, kterou jsme koupili s BootWare - tim se cely image
nahraje na zacatku bootovani do RAMdisku, pak se bootuje z neho a pak se
smaze. Resi to i problemy s DOSem 7.x)

Image jsou normalne na Marsu. Je to na tenkem koaxu, takze pro W'95 to
neni, ale v zasade by to take melo chodit. RPL jeste do Linuxu nikdo
nenapsal a asi jen tak nenapise (pokud to nebude nekdo z nas :-)))).

Pokud by to bootromka umela, slo by to urcite i pres IP (tftp). Poustel
jsem pak i Linux pres NFSroot, ale nejak to uz neudrzuju, protoze mam
Monkey pro ty pocitace, kde jsou HDD. Je to prakticke pro vyuku a hlavne
je to rychlejsi a pruznejsi na udrzbu.

Mel jsem pripravenou prednasku, ale protoze jsem do posledni chvile
nevedel, jestli budu moct do Cikhaje prijet, tak z toho seslo a poslouchali
jsme o Doomu a FVWM od Sneka :-(
Chci to nejak ucesat a popsat podrobneji + dat na WWW. Co se tyka Marsu,
ma to zatim spoustu nedostatku. Potreboval bych k ruce vyvojare, kteremu
bych rekl, co chci :-). Sam na to nemam cas :-(. Ale zas to ted jede
vsechno na 1 PC (WWW, dial-up, proxy, mail, ....), pred tim jsem
potreboval NW + dalsi PC s Linuxem.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution