CSTEX A MUNI

mrad5447 na menza.mff.cuni.cz mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Pátek Duben 3 00:47:47 CEST 1998

    Mozna uz to tady nekdo nadhodil.  Tetex-4... dodavany se
standardni instalaci RedHatu 5.0 vytvari kdesi adresar i686. Stahnu-
li si RPMka z muni k pocesteni TeXu, tak mi jednak pise failed-
depedences, ze to chce Tetex-4 (ktery tam ovsem ma). Dam tedy rpm --
nodeps -i csplain....rpm, a pak to zkrachuje na tom ze to chce
rozbalit do i586, a tento adresar tam neni. Takze je to celkove
nejake divne.
  Nebudou v dohlednu updatovana RPM-ka?

                            Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |