Mirror a pristupove jmeno

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Pátek Duben 3 22:56:24 CEST 1998

Dobry den,
resim problem jak vytvorit presnou kopii urciteho adresare na druhem
ppocitaci do opet jineho adresare. Vybral jsem si k tomu program
mirror.

Muj probem:
Mirror mi sice funguje bez problemu, ale s pouzitim jmena a hesla
uzivatele, ktery je v systemu evidovan jako radny uzivatel mi
vypisuje, ze se nelze pripojit.
Pote vidim na pocitaci, z ktereho chci mirrorovat jen v
/var/log/messages  radek s tim, ze uzivatel byl odmitnut.

Kdyz se prihlasim standardnim ftp programem, tak nemam problem

Skousel jsem i nekolik (3) verze programu mirror a se stejnym
neuspechem.

Apr  3 20:29:57 w5 ftpd[3348]: failed login from stanice.neco.cz
[194.213.0.1], userxx

userxx je radnym uzivatelem

Dekuji mnohokrat za jakekoliv rady

S pozdravem
--
- Palackeho trida 134                                -