isapnptools a glibc

Karel Miko miko na dcit.cz
Sobota Duben 4 10:48:15 CEST 1998

On Sat, 4 Apr 1998, Lubos Bohm wrote:

> Zdravim vespolek,
>
> mam nekolik pomerne zakernych novot dohromady:
> - atlanta motherboard
> - RH5.0 s glibc2.0.7, gcc2.8.1, make3.76.1
> - isapnptools1.13

> Nemate nekdo nejaky tip co s tim dal, co byste zkusili ?

Ja jsem mel podobne problemy s utilitou /sbin/clock (nepouzivam RTC),
ktere jak se pozdeji ukazalo, byly zpusobeme jadrem (verze neni
podstatna) zkompilovanym gcc2.8.x. Pri debugovani to padalo na radce
"__asm__ volatile ("cli");".

Jak jsem se tehdy dozvedel od cloveka znaleho veci, je to nejspis
zpusobeno nejakou brutalni optimalizaci, kterou provadi gcc2.8.x. Diky
teto optimalizaci prestane fungovat jiste jaderne volani "io...()".

Pokud je tedy mezi zakernymi novotami take jadro zkompilovane
gcc2.8.x, resenim by mohlo byt (jako v mem pripade) v prekompilovani jadra
pomoci gcc2.7.x. (mozna to uz take resi nejaky patch)

KAREL