znovu sendmail

Karel Kozumplik kozumplik na radiobrno.cz
Pondělí Duben 6 10:13:50 CEST 1998

Dobry den,
Chtel bych nastavit sendmail pro nasledujici konfiguraci a nevim si
s tim rady.
Mam Novellovskou sit a pristup k Internetu pres Linux. Na nem bezi
masquerading. Na novellovskem serveru je Mercury.
Potreboval bych jenom predavat postu dal na Mercuryho.
Postupoval jsem podle dokumentu p. Kolare, kde je podobny priklad,
ale rozdil je v tom, ze muj novellovsky server nemuze mit DNS zaznam.
Potreboval bych, aby si sendmail zjistil IP adresu z /etc/hosts.
Verim, ze takova konfigurace nekde funguje. Muze mi nekdo poradit jak
na to?

    Karel Kozumplik
    kozumplik na radiobrno.cz
    tel.: 45222828 / 210