cestina na XFree86 3.3.2

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Úterý Duben 7 09:15:00 CEST 1998

Mam nainstalovany X ve verzi 3.3.2 z nutnosti. Bohuzel se mi nepodarilo
stale
zprovoznit cestinu. Na inetu jsem hledal dlouho, nekolik noci zkousim
ruzne
cestiny, co jsem kde videl..... stale nic. K dnesnimu dni mam
nainstalovany fonty
a ty funguji (Netscape, nxterm, xterm......). Problem je s klavesnici.
Behem
ruznych pokusu se mi podarilo prepnout klavesnici do nejakeho mapovani
cestiny, ale na obrazovku jsem nedostal ani ceskej znak, nebo jen mala
pismena s carkou. Pritom je nastaven LANG asi spravne, protoze mi date
hlasilo cesky. Nastavil jsem XLIB_FORCE_I18N na 2, nastavoval Locales,
menil XF86config, poustel Xmodmap....

Uz skutecne nevim, co mam kam nastavit, abych mohl napsat nejaky cesky
znak.

Dekuji za kazdou sebemensi radu, uz bych se rad vyspal.....

Ales
radik na p15.monet.cz