cestina na XFree86 3.3.2

mrad5447 na menza.mff.cuni.cz mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Úterý Duben 7 09:34:16 CEST 1998

> a ty funguji (Netscape, nxterm, xterm......). Problem je s klavesnici.
> Behem
> ruznych pokusu se mi podarilo prepnout klavesnici do nejakeho mapovani
> cestiny, ale na obrazovku jsem nedostal ani ceskej znak, nebo jen mala
> pismena s carkou. Pritom je nastaven LANG asi spravne, protoze mi date
> hlasilo cesky. Nastavil jsem XLIB_FORCE_I18N na 2, nastavoval Locales,
> menil XF86config, poustel Xmodmap....
>
> Uz skutecne nevim, co mam kam nastavit, abych mohl napsat nejaky cesky
> znak.

> [...]

   Mas splnene tyto dve podminky?

       - Nekde v konfiguracnim souboru pro X-y (at uz lokalnim, nebo
systemovem) je nutne mit nastaveno napr.
   xterm*font nejaky-iso-latin2-font
   nxterm*font ... apod., zalezi, kde ta cestina ma vsude fungovat.

       - napsat xmodmap /etc/X11R6/...../Xmodmap.qwerty.uscz nebo
neco takoveho podobneho. Pak to proste musi fachat. :-)

        Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |