LaTeX v Linuxu

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Úterý Duben 7 10:03:10 CEST 1998

Zdravim vespolek,

nainstaloval jsem si cesky LaTeX ( z CD ktere se vypalovalo na Cikhaji).
Ovsem kdyz si dam cslatex <soubor>, tak pri prekladu mi vypise, ze
Babel 3.6h nainstaloval hyphen pro anglictinu a nemcinu. O cestine ani
slovo. Pokousel jsem se mu domluvit tim, ze jsem v souboru language.dat
odkomentoval radek pro czech, ale ono nic, stale mi to spravne nerozdeluje
ceska slova. Dluzno dodat, ze tam ty soubory language.dat jsou dva (jeden
v adresari skladiste/config a druhy nekde v texmf/tex/generic/ ... to je
jedno). Ale at upravuju jak upravuju, tak zadny zasah do uvedenych nema na
preklad zadny vliv. Porad tvrdosijne vypisuje, ze instaloval hypheny jenom
pro anglictinu a nemcinu.

Nevedel by nekdo jak to napravit ? Tj. jak co nejrychleji donutit LaTeX aby
spravne rozdeloval ceska slova ?

Je fakt, ze jsem si s tim hral jenom jeden vecer, ale
JEDINY DEN PRED OSTRYM TISKEM DIPLOMKY je na experimenty celkem malo casu.

Prosim pomozte. Dekuji.

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.