Pomoc pri kompilacii

Zdenek Pizl pizl na max.af.czu.cz
Úterý Duben 7 13:15:51 CEST 1998

Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ...
>
> Mam tu taky problem ... Skadesi som stiahol program freechat.20 alebo tak
> nejako, je to chatovaci program na unixy pisany v C++ ale nejako sa mi ho
> nedari skompilovat. Vysledky by mali byt CGI.
>
> Jedine co mi hodi je tato hlaska:
>
> gcc -O2 -c ./src/chat.c -o
> ./obj/chat.o./src/chat.c: In function
> ain':
> ./src/chat.c:79: character constant too long
> ./src/chat.c:79: character constant too long
> ./src/chat.c:272: character constant too long
> ./src/chat.c:281: character constant too long
> [...]

 Ahoj,

never vsemu, co ti gcc pise tohle muze byt klidne
i chyba typu "nekde chybi uvozovky" ale predpokladam,
ze tohle bys urcite pri pohledu do zdrojaku odhalil ...

neco podobnyho jsem taky resil a vysledkem byl preklep v definici
konstanty :(

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "