motif?

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Úterý Duben 7 21:47:31 CEST 1998

Leos Bitto wrote:

> Hezke. A je mozne koupit si pouze ty dynamicke knihovny co jsou potreba
> pro beh aplikaci? Tedy ne cele vyvojove prostredi?

Pokud vim, tak se Motif prodava jen "vcelku" jako kompletni licence pro
jeden pocitac. Zajima me jedna vec, mirne souvisejici. Nekdy se siri
binarky aplikaci se staticky prilinkovanym Motifem. Jsou tyto binarky
opravdu free? Cetl jsem licenci Motifu, ale byl jsem z ni tumpachovy
jako z vetsiny pravnickych textu. Nejsem pravnik, jen blby programator.

--
Ivo Zacek <izacek na brno.bohem-net.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno
Nejspravedliveji rozdelenou veci je rozum: