Linux a problem s pameti

Úterý Duben 7 23:10:25 CEST 1998

On Tue, 7 Apr 1998, Radim Hajek wrote:

> bohuzel, porad 64M :-(

Tak to jste neco udelal spatne a ten parametr se nepouzil. Protoze kdyby
se pouzil, Linux by si proste myslel ze ma tech 128 MB RAM a kdyby je
nemel tak by pravdepodobne ani nenabootoval a nekde vytuhnul. Takze to
zkuste znovu a lepe. ;-) Preinstaloval jste lilo po editovani
/etc/lilo.conf? Dela se to normalne prikazem lilo...

Leos Bitto