Zijeme ?

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Duben 8 10:42:00 CEST 1998

> From:           Jaromir.Zdrazil na vsb.cz
> To:             "Operacni system Linux" <linux na infnw.inf.upol.cz>
> Subject:        Zijeme ?
> Date sent:      Wed, 8 Apr 1998 08:16:35 +0100
> Send reply to:  linux na infnw.inf.upol.cz

> prestaly mi chodit prispevky z tohoto listu - zijeme ?

   List uz je snad vice nez rok na listserv na muni.cz. Nicmene nejakym
zahadnym mechanismem chodi i prispevky zaslane na infnw.inf.upol.cz
(mozna jenom tem, co tam zustali prihlaseni). Myslim, ze je jen otazkou
casu, kdy to uhnije a prestane fungovat. Poslete na listserv na muni.cz
review linux abyste zjistil, zda tam jste a pokud ne, tak se prihlaste
a pouzivejte tento listserv.

   To ze Vam nechodi prispevky muze byt zpusobeno tim, ze na Vasi adresu
byly urcitou dobu nedorucitelne. Listserv snad umi pri docasne chybe (plny
disk, problemy s linkou) odlozit zasilani zprav urcitemu uzivateli, takze
uzivatel si muze zaslani prispevku pozdeji vyzadat. Pri tvrde chybe (User
not found) listserv uzivatele z listu vyhodi (je jen otazkou, jestli pri
prvni chybe nebo az po urcite dobe a jestli se to stane automaticky nebo
na zasah spravce). Dalsi informace poskytne dopis s prikazem help v tele
zaslany na listserv na muni.cz.

                                                S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229