lost+found

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Duben 8 12:56:09 CEST 1998

Hi,

Milan Petruzelka (Milan.Petruzelka na sh.cvut.cz) wrote:
> Zdravim!

> Po nekortktnim rebootu a naslednem fsck se mi v \lost+found objevily
> nejake normalni soubory, a navic nejake zahadne souboru, ktere
> neobsahuji zadna rozumna data a navic NEJDOU smazat. Poradi
> mi nekdo, jak se jich zbavit? Prikladam kus vypisu adresare.

Ty soubory se jmenem zacinajicim # jsou neco jako ztracene clustery.
K jejich odstranenije mozne pouzit 'mc' a nebo v shellu napr.:

rm '#'*

Ale docela mne zarazeji ty permissions .... podle mne by to mely byt jen
bezne soubory nalezici rootovi ne?

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---