Jak na X?

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Duben 8 09:07:39 CEST 1998

Ales Berka wrote:

> Docela dobra pro zacatecniky mi pripada knizka "X Window System -
> programovani aplikaci" od Alese Limpoucha vydana Gradou v r. 1993.

A k tomu neni spatne si sehnat zdrojaky k aplikaci Xpaint. Knizka
je perfektni, ale pripada mi, ze pristup autora k jazyku C a
k pohodlnosti programovani se ponekud lisi od meho. Xpaint jako
vzorovy priklad se mi jevi jako optimalni.

Na knizce se nekomu muze jevit jako vyrazne minus, ze se zabyva
pouze knihovnou Athena widgets. Prace s ni nepatri k nejjednodussim
a vysledek vypada ponekud spartansky. Presto mam Xaw velice
v oblibe, protoze se muzu spolehnout, ze ji najdu vsude.

Petr Bravenec