Sitove programovani

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Duben 8 14:03:55 CEST 1998

> Pokud to na druhe strane server tipne (close), tak se to na strane
> klienta pozna,
> read() vraci nulu. Jinak samozrejme z kontextu.

Ja jsem se asi zeptal blbe. Rekneme ze uz jsem precetl vsechna data
ze socketu, cili v teto chvili mi read() vraci 0, ale server jeste
neskoncil a za chvili zase neco posle (z prectenych dat se to neda
poznat). Je nejaky mechanismus, jak na strane klienta zjistit, jestli
server uz na dany socket pustil close() (cili jestli uz zaniklo TCP
spojeni) ??

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library