Sitove programovani

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Duben 8 14:40:21 CEST 1998

> Ja jsem se asi zeptal blbe. Rekneme ze uz jsem precetl vsechna data
> ze socketu, cili v teto chvili mi read() vraci 0, ale server jeste
> neskoncil a za chvili zase neco posle (z prectenych dat se to neda
> poznat).

   Rekl bych, ze pokud neni co cist a spojeni nebylo zavreno, tak read
blokuje a ne vraci 0. Pokud je zakazano, aby blokoval, tak vrati chybu
EWOULDBLOCK.

> Je nejaky mechanismus, jak na strane klienta zjistit, jestli
> server uz na dany socket pustil close() (cili jestli uz zaniklo TCP
> spojeni) ??

   Pokud server na socket pustil close, tak spojeni jeste nemuselo
zaniknout, ale muze byt jenom polouzavrene (tj. zavrene jenom v jednom
smeru).

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229