Sitove programovani

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Duben 8 15:46:16 CEST 1998

>    Pokud server na socket pustil close, tak spojeni jeste nemuselo
> zaniknout, ale muze byt jenom polouzavrene (tj. zavrene jenom v jednom
> smeru).

Asi nejsem uplne v obraze, ale jestlize server zavrel socket,
(uvolnil jeho deskriptor), tak stratil moznost z nej cist, cili
jakykoliv zapis do socketu na strane klienta ma tentyz efekt jako
zapis do /dev/null - jestli moc blabolim, tak me opravte, ale porad
jeste nevim, jak na strane klienta detekovat, jestli server uz socket
zavrel a klient ho ma zavrit taky, nebo ma jeste cekat nejaka data,
cili pokouset se o read() .

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library