MySQL

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Středa Duben 8 16:18:00 CEST 1998

Tim bodem 3 jsem myslel asi to, ze treba nekdo ma ulozena na serveru
data,
ktera jsou staticka a vybira se pres select cosi pro WEB a jako druhy
extrem
je treba najaka aplikace typu informacni system, ktera pres slozite SQL
prikazy
neco prepocitava a je nepripustne, ze by se to nekde spletlo.....
Jinymi slovy jde mi o to, jak se tomu celemu da verit.

Jinak vsem, kteri odepsali, ze chteji vysledky rad odepisu, ale zatim to
vypada,
ze se nikdo nechce chlubit........

Ales

 ----------
Od: Karel Volejnik
Komu: Linux na p15.monet.cz
Předmět: MySQL
Datum: 8. duben 1998 17:24

Odpovidam na anketu o MySQL.

MySQL pouzivame v nekolika projektech. Zkusenosti jsou dobre.
Na nektere veci je to lepsi nez Informix OnLine v.7, napriklad
kdyz hledas podle regexp v textovych strings. Pouzivame 3.21.26-gamma,
doplnenou o koncerzni tabulky (v sql/convert.cc).

1. maximalne mame 13,5 GB (obsah /var/mysql).
2. informacni system, analyza dat, WEB
3. to je ale hodne blba otazka.
	(v MySQL uchovavame cile strategickych raket nasi firmy, volne
	kody k bankovnim kartam, muj seznam lidi, ktere nemam rad
	a dalsi informace.). Mene tajne informace ukladame (vyhazujeme)
	primo do data-trash mircosoft sql-serveru.
4. v nejvetsim projektu asi 300 lidi pres odbc. Jinak pouzivame
	take www gateway (pres mysqltcl) a libmysqlclient knihovnu
	nalinkovanou k aplikacim.
5. chtelo by to sql procedury v serveru, select v selectu, moznost
	(ve vybranych tabulkach) transakci.
6. ok, interne jedeme v iso8859-2, v convert.cc mame tabulky na
	koncerzi.

Mohl bych take videt vysledky ankety ?
Mozna by stalo zato zalozit ceskou konferenci mysql.

Karel