Linuxove noviny a anketa, HTML (Was: Re: Anketa MySQL)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Duben 8 23:56:19 CEST 1998

   Datum: streda, 8.dubna 1998 13:32:25 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Honza Pazdziora <adelton na informatics.muni.cz>

Ahoj.

   > nebylo by lepsi pockat na pristi cislo LN, ktere ma jako sve tema
   > prave databaze? Predpokladam, ze na mnoho otazek dostanete odpovedi
   > zrovna tam. Nebo se pletu, Pavle?

Ano - dalsi cislo bude o databazich. Na spoustu otazek tam jiste bude
odpoved, ale samozrejme ne na vsechny.

A co se tyce ankety - musim nejprve vymyslet nejaky univerzalni zpusob
pro vytvareni a vyhodnocovani anket pro Linuxove noviny - BTW asi
nejaka databaze :-) Takze v cisle o databazich zcela jiste zadna
anketa nebude (nebo to snad nekdo do te doby naimplementuje a v LN
bude moci byt alespon mala announce teto ankety? :-) (Pokud by nekdo
nahodou nemel ve ctvrtek a patek co delat, muze napsat nejaky software
pro anketu a zaroven o tom napsat clanek do LN - "Jak jsem delal
anketu!")

A pro pilne ctenare linux na muni.cz pridavam malou perlicku ze zakulisi
Linuxovych novin - breznove cislo ve formatu HTML je jiz pripraveno ke
zverejneni, jeste zbyvaji kosmeticke upravy...

Primarni server bude samozrejme na http://www.linux.cz. Zajemci o
mirrory na sitich IGN, PVT, VOL necht se mi ozvou jeste dnes, abych
mohl pripadnou oficialni announci doplnit o mirrory. Dekuji.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz