Linux + S3 Virge (terminal)

Ing. Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Duben 9 08:28:45 CEST 1998

Ahoj !

Mam drobny problem s grafickou kartou (Diamond 3D 2000, cip S3
Virge) na Liuxu (Red Hat 5.2, jadro 2.0.30). Kdyz si pomoci LILO
(vga=ask) vyberu rezim 8 (= 132*60), zustavaji mi na poslednim radku
svitit body. Jako kdyby se obsah predposledniho mikroradku obcas
zapsal i do posledniho, ale nemaze se. Ostatni rezimy jsou zda se v
poradku. Mate nekdo podobnou zkusenost ?

Jeste musim dodat, ze ji honim trosicku rychleji (CPU P200MMX na
225=3*75 MHz, PCI 37,5), ale vsude jinde bezi bez zavahani.

Druhy dotaz bych mel na terminaly obecne. Soucasti distribuce je i
hra Doom, ale ta se neda spustit. Povedlo se mi to az v X, protoze v
terminalu hlasi neco ve smyslu, ze terminal nepodporuje grafiku. Jak
se da nastavit pocet, typ hlavne a vlastnosti (ted myslim hlavne ty
graficke) terminalu ?

Treti dotaz mam na vlastnosti, podporovane kartou. Ve Win95 docela
slusne prehrava MPEG, povedlo se mi i rozchodit podporu 3D. Daji se
tyto HW podpory vyuzit i v linuxu ? Kdybych chtel pouzivat v linuxu
prehravac MPEG, je HW podpora zalezitosti samotneho prehravace nebo
jadra ?

Diky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz