JDK 1.1.3 a vyse pro Linux

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Čtvrtek Duben 9 12:55:56 CEST 1998

   Doporucuji 1.1.5 - port je pro libc5 i glibc2 a ma to dost dobry JIT
Rychlost jsem sice nemeril na Linuxu a x86, ale na Alphe s Digital UNIXem
4.0 a vyslo to tak, ze v mem benchmarku (nasobeni a scitani floatu) to
bylo stejne rychle jako nezoptimalizovane gcc 2.7.2.1. Samozrejme po
zoptimalizovani parametrem -O6 binar z gcc bezel jeste asi 3-4x rychleji,
ale i tak je to proti 1.0.2, 1.1 dost veliky skok.

  Pro download doporucuji podivat se na http://www.java-linux.org - je
tam jiz vyse zminovany port 1.1.5 od Steve Byrna a mnoho dalsich informaci.

  Jinak je tam v newsech taky odkaz:

     * Java Lobby wants to know, "Does Linux need official JDK from Sun?"
       March 17, 1998
       Go voice your opinon at Java Lobby . They recognise the importance
       of Linux and want to help Linux and Java get what they deserve.

  - kde by mozna skutecne stalo za to projevit svuj zajem o originalni
JDK primo od SUNu na Linux - to by totiz znamenalo, ze i vyvojarske verze
JDK by byly na tri platformy misto nynejsich dvou, a pravda kdo by se
portoval s vyvojarskou betaverzi ze? Ale i tak jdk 1.2 ukazuje, ze by to
zkutecne stalo za to mit JDK primo od vyrobce :))

           Mnoho uspechu pri programovani v Jave a pekny den Vam preji.

Karel Gardas