Dhcp server

Čtvrtek Duben 9 14:41:31 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, Jan Rusnak wrote:

> Existuje nejaky daemon pre linux, s ktoreho by windowze mali dojem
> ze komunikuju s microsoft dhcp serverom?

Ja pouzivam k plne spokojenosti bootpd 2.4.3 co je u RedHatu 5.0. Neumi
sice dynamicke pridelovani IP adres, ale to je stejne jen k vzteku.
Je to bootp server ktrey umi obsluhovat i dhcp klienty. Ovsem jen stejnym
zpusobem jako bootp - tedy jedne hw adrese vzdy priradi jednu IP adresu.
To je ovsem presne to co chci i ja tak je to v poradku. ;-)

Bootp klientu mam proti tomu odzkousenou spoustu, DHCP pouze proti Windows
95 a vsechno funguje bez problemu.

Leos Bitto