Pad site na RH 5.0

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 9 18:16:26 CEST 1998

otalinux na buchtovi.cz (Ota Buchta) writes:

> Ahojte,
> stala se mi nemila vec. Provozuju na RH 5.0 proxynu a zniceho nic
> se mi zacinaji objevovat takoveto hlasky v /var/log/messages
>
> Apr  6 11:40:01 lq kernel: eth0: transmit timed out, tx_status 88 status
> e000.
> Apr  6 11:40:01 lq kernel: eth0: Transmitter encountered 16 collisions
> -- networ
> k network cable problem?
> Apr  6 11:40:02 lq kernel:   Flags; bus-master 0, full 0; dirty 0
> current 0.
>
> v tuto chvili se stane stroj nedostupny z venku.

> [...]

Ahoj,
	tohle mi delala 3coma (boomerang), kdyz na ni byl trochu vetsi
provoz, specialne afs nevydrzela dele jak 5 hodin. ted mam novejsi verzi
ovladace 3c59x.c (0.46C), ktera mi prijde stabilnejsi, mam uptime 95 dni.
	zdravi
		Jiri Masik