Sitova tiskarna u WinNT

Jiri Domin dominj na eic.ipex.cz
Čtvrtek Duben 9 20:09:13 CEST 1998

Pekny den preji!
Mam nasledujici problem:
U WinNT 4.0 je pripojena tiskarna HP LaserJet IIIP. Potreboval bych na ni
tisknout z RH 4.2 jak ascii text tak postscript.

Acii text uz tisknout mohu diky skriptu smbprint. Ma to pouze 2 chyby.
Zpetna lomitka jsou ve vytistenem textu nahrazena velkymi prehlasovanymi O
:-(. Kdyz poslu soubor na tiskarnu napr. lpr soubor.asc, tak se nevytiskne
hned, ale az s nasledujicim tiskem. (tisknu-li napr. z pine tak se toto
nestava).

S tiskem postscriptu si nevim rady. Prosim poradte ve kterem rpm baliku
hledat magic-filter? Mohl by mi nekdo poslat vzorovy /etc/printcap?

Dekuji, J.Domin

PS: X-ka nemam nemohu proto pro konfiguraci pouzit printtool