nemuzu zprovoznit Gimp

Tomas Cermak cermak na fsv.cvut.cz
Pátek Duben 10 09:16:01 CEST 1998

> Vazeni,
>
> jiz podruhe jsem se pokusil kompilovat Gimp (znovu mi nekdo naznacil, ze
> by to mohla byt uzitecna vec), a znovu jsem neuspel. Chtel bych vedet, zda
> mate podobne problemy.

deleted ...

> Kompilace probehla bez problemu. Po spusteni a pokusu zavest obrazek.tif
> Gimp prohlasil, ze "open failed" (xv si s obrazkem samozrejme poradi). Ze
xv miva graficke knihovny staticky prilinkovane a muze mit jinou
verzi teto

> zoufalstvi jsem tedy zkusil aspon neco nacmarat. Ani to neslo. prohlasil:
> "No brushes available for use with this tool". Protoze jsem tim gimpem

na to jsem taky narazil. V tom taru proste nebyly "brushes" ale ani
palety, vzory pro vypln... Proste tam byl !Jen! program. Po te co
jsem rucne nakopiroval tyto soubory na spravna mista, vse zaclo
pracovat k plne spokojenosti. Tyhle soubory jsem vzal z rpm RedHatu.
Ale s tim Gimpem primo z rpm jsem mel spatnou zkusenost. Porad mi to
padalo a na pricinu jsem neprisel.

> zkusenosti? Je nekdo z blizkosti Dejvic, kdo by mi mohl s tou kompilaci
> pichnout?

Klidne, bydlim na stavebni.
                                    Tomas Cermak