HiFi samba?

Martin Brachtl brachtlm na sgi.felk.cvut.cz
Pátek Duben 10 10:10:13 CEST 1998

> Pokud se Vam to povede budete muset resit dalsi problem - jak rozeznat
> ktere soubory modifikovat a ktere ne ? Binarky, obrazky, zvuky by asi
> nebylo vhodne predelavat - ne ? Nejjednodussi je u2d a d2u .
Jo to je pravda. Predstavoval bych si, ze by se to poznavalo podle MIME
types (tedy podle pripony). Ten filtr (unix2dos/dos2unix) by se aplikoval
jenom na ty textove typy.

Mozna by bylo reseni napsat skript, ktery by pri "preexec" udelal casove
razitko, a v "postexec" by nasel zmenene soubory, zjistil jestli jsou
textove a prefiltroval je do unixu. Tak by bylo zaruceno, ze na disku budou
ty spravne.

Takhle by to ovsem fungovalo jenom jednosmerne, tedy z NT->unixu.

  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html