jak rozbalit .tar.gz pod Windows

Roman.Dubravsky na walterbuttler.com Roman.Dubravsky na walterbuttler.com
Neděle Duben 12 09:51:58 CEST 1998

Vazeni zkusenejsi kolegove,

pro "rozsireni obzoru" bych si rad take nainstaloval a zkusil pouzivat
Linux. Vicemene nahodile jsem si vybral distribuci RedHat 5.0, kterou
nyni usilovne downloaduji. Pri tom jsem si povsiml, ze obsahuje mnoho
souboru typu <neco-co-vypada-ze-by-mohla-byt-dokumentace>.tar.gz.
Jelikoz by bylo IMHO docela vhodne si alespon nektere navody precist
jeste pred pokusem o instalaci, rad bych vas pozadal o radu, jak ucinit
citelnymi sobory s priponou .gz nebo .tar.gz pod DOS-em,  Windows 95
nebo Windows NT.

Dekuji
Hezky den.

Roman Dubravský