Potize s funkci gethostbyname v C

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Duben 13 14:04:41 CEST 1998

Mel jsem programek v Perlu, ktery se nakonektil na www server a stahnul
dokument. Ted jsem ho prepsal do Ccka a funkce gethostbyname se nechova podle
mych predstav. Pokud zadam jako jmeno IP adresu, tak se spoji. Pokud se spojuji
s lokalnim www serverem jeho jmenem, rovnez funguje. Jakmile vsak napisu treba
www.linux.cz, mam smulu. Tedy pokud jde o moji lokalni masinu - stejny program
spousteny na serveru na pevne lince v pohode funguje. Mam pocit, ze jde o
/etc/hosts.conf nebo neco takoveho, ale udivuje mne, ze Perlovy ekvivalent
funkce normalne funguje. Mam RedHat 4.2 jadro 2.0.32, ale na tom serveru jede
Slackware (nevim verzi, myslim, ze 2.neco) a jadro 2.0.33.

           Diky

                             Michal Krause
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \