gcc2.8.1 a cpp

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Duben 13 16:49:10 CEST 1998

On Fri, 10 Apr 1998, RHS Linux User wrote:

>  Dobry den,
>
> mel jsem po instalaci gcc-2.8.1 problemy s kompilaci
> programu, ktere pouzivaji xmkmf. Ukazalo se, ze problem
> je zrejme v cpp, ktere pokud neni volano pres gcc, tak
> nezpracuje specs standartne.

Pozri si archiv konferencie, uz to tu bolo diskutovane.

> Je to chyba, nebo feature? Existuje na to nejaka zaplata?
> Musel jsem prekopat linux.cf, abych mohl kompilovat, coz se mi zda hloupe.

Ja som to riesil wraperom, ktory vnuti cpp pozadovne prepinace.
V dokumentacii najnovsej verzie XFree som cital, ze nieco okolo toho
opravili, ale neskusal som ju instalovat.

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones