Preklad dokumentacie ku KDE (varovanie, dlhsia sprava)

Juraj Bednar bednar na isternet.sk
Pondělí Duben 13 16:44:49 CEST 1998

Zdravim,

   hladame ludi, ktori by prelozili nejaku cast dokumentacie ku KDE
   (K Desktop Environment -- http://rak.isternet.sk/kde). Jedna sa o
   NEZISKOVY GNU projekt, ktory mozno trosku oslabi Windows. Je uplne
   perfektny a momentalne existuje kompletna slovenska a ciastocna ceska
   lokalizacia vsetkych programov z hlavnej distribucie. Aplikacie mimo
   distribucie su tiez vacsinou lokalizovane (nedajte sa pomylit tabulkou na
   stranke KDE, chlapik, co to organizuje -- Pedro Morais nejako zaspal,
takze
   nase projekty sa do aplikacii nepridavaju -- zatial, naprava bude
zjednana).

   Co vsak potrebujeme su DOBROVOLNICI (ziadne peniaze, priatelia), ktori
   by prelozili urcitu cast dokumentacie. Je jedno, ci bude dokumentacia
prelozena
   do ceskeho alebo slovenskeho jazyka, pozadujeme len, aby jeden celok
dokumentacie
   (napriklad Quick Start Guide, dokumentacia ku kfm apod.) bola prelozena
do jedneho
   jazyka. Kedze si navzajom rozumieme, na rozdiel od lokalizacie, nie je
potrebne lokalizovat
   dokumentaciu do dvoch jazykov.

   Slovensku cast lokalizacie organizujem ja (Juraj Bednar --
bednar na isternet.sk ), prispel
   aj pan Peter Ivanyi (ivanyi na internet.sk).

   Cesku cast lokalizacie organizuje pan Miroslav Flidr <flidr na kky.zcu.cz>
(ktoremu by som chcel touto formou
   velmi podakovat za pomoc, ktoru mi poskytol v zaciatkoch). Prosim obratte
sa na mna, ak chcete
   lokalizovat nejaku cast dokumentacie (nezacnite len tak, pretoze je
mozne, ze na tej casti, ktoru ste
   si vybrali uz niekto pracuje). Momentalne je najviac potrebne lokalizovat
Quick Start Guide.

   Myslim, ze by sme mohli ukazat svetu, ze model GNU funguje aj v strednej
europe a hlavne u nas --
   spravme najlepsi lokalizacny projekt (za slovenskou castou lokalizacie uz
nestiha ani Microsoft,
   ved aplikacie -- ak vobec lokalizuje -- lokalizuje s pol az jednorocnym
oneskorenim)...

P.S.: Prosim, neodpovedajte do mailing listov, z ktorych ste dostali tuto
spravu, ale priamo ludom,
         ktorym chcete odpovedat (aby ste nezatazovali tuto skupinu tym, co
mnohych zaujimat nemusi
         a zaroven aby sa neviedla rozdelena diskusia v troch mailing
listoch). Na temu lokalizacie KDE
         bude na nasom serveri zalozeny mailing list. Ak mi napisete mail,
poviem vam, ako sa prihlasit,
         pripadne sa pozrite na http://rak.isternet.sk/, kde sa mozete
prihlasit cez web.

     S pozdravom,