Recompile Qt

JUDr. Vladimír Hrdina kth na telecom.cz
Pondělí Duben 13 23:19:02 CEST 1998

Dobry den

V prvni rade dekuji za rady pri kompilaci jadra, funguje vse bez problemu.
Ovsem vyskytl se jiny. Nainstalil jsem si KDE Beta3 na muj RH5 jako rpm a
nefunguje mi. Nejde nastartovat kwm, ponevadz to pise neco jako

can`t find symbol " azb..._..."

Nahodou jsem nasel na mirroru kde.org hlasku:

RH5_OWNERS_HAVE_TO_RECOMPILE_QT_PRIOR_TO_INSTALLATION

prosim, muzu s tim neco udelat (myslim s Qt), pokud jsem ji instalil taky
jako rpm nebo ji mam stahnout jako .tgz a rekompilovat.

Dalsi vec. V Glintu jsem videl verzi libc nejak 5.neco a cetl jsem, ze RH5
obsahuje libc6. Koukal jsem opravdu spatne?

Dekuji Hrdina