Nedetekuje se CDROM

Lukas Maly malyl na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Duben 14 08:28:28 CEST 1998

Dobry den

V oblasti Linuxu jsem naprostej zacatecnik. S knihou Pouzivame Linux jsem
si poridil instalacni CD s RedHat 5.0. Bez problemu jsem si vytvoril
zavadeci dikety, ale problem zacal s detekci CD ROMu.  CDROM je od firmy
RAVEAL pouziva panasonic rozhrani a je 2x speed, je tedy pripojena na
zvukovou kartu TRUMP 16bit kompatibilni se SoundBlaster. A zde je asi
chyba!!??. Pri detekci AUTOPROBE se prohledavaji adresy a nakonec zahlasi,
ze nema pozadovany driver. Zkousel jsem i autoboot.bat z DO$u na cd.

Nevim, kde mam najit jine obrazy bootovacich diskej, ktere si budou s mou
CDROM rozumet.

Dekuji za kazdou radu.
Lukas Maly alias SmEjDiL
E-mail   : lukas.maly na spsselib.hiedu.cz
  OR     : malyl na pluto.spsselib.hiedu.cz
Home Page: www.spsselib.hiedu.cz/~malyl
ICQ  UIN : 4126317