Netscape-Comunnicator 4.05

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Úterý Duben 14 14:35:08 CEST 1998

 NLC: Chtel jsem se zeptat, jestli je tu nekdo, kdo ma rozchozeny
 NLC:Communicator pod Debianem hamm?

Pokud Vam staci navigator, tak ten funguje. Communicator nepouzivam,
takze nemuzu slouzit. Mam nainstalovanou jak verzi 4.04 (vetsinou), tak
4.05 pro glibc2, pro tu vsak neni (doufam, ze docasne) k dispozici
fortify takze zustavam u 4.04. Jenom vim, ze mi 4.05 jednou sla spustit,
vickrat jsem to nezkousel. Navigator 4.04 mi vydrzi obvykle bezet cely
den, dokud se neodhlasim.  Vzhledem k tomu, ze mam v pocitaci hodne
pameti, tak mi ani nevadi, ze se po ni roztahne.

Petr Konecny   <pekon na fi.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B