Problem s pripojenim pres ppp/pap

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Úterý Duben 14 16:03:28 CEST 1998

On Tue, Apr 14, 1998 at 03:35:49PM +0200, Pavel Lisy wrote:
> Dobry den,
>
> pokousim se pripojit k czcom-u v HK. Snazim se o to jiz asi 14 dni
> marne, procetl jsem vsechnu dostupnou literaturu (HOWTO, FAQ, man) a
> myslim, ze snad jiz vim jak by to melo byt nastaveno. Problem je v
> tom, ze to stale nefunguje.
>
> Prikladam konfiguraky plus log soubor, snad mi nekdo napovi.
> /var/log/messages

Nejake hlasky by este mali byt inde (bud v debug alebo daemon s level
debug). V nich by malo byt vidiet co druha strana hovorila na PAP.

> Apr 15 13:10:53 vzp pppd[730]: Remote message: E=691
> Apr 15 13:10:53 vzp pppd[730]: PAP authentication failed

Jedna moznost je, ze czcom vyzaduje MSCHAP80 (tusim nieco ako
"require microsoft encrypted passwd" v nastaveni RAS).

(v debug logu by malo byt nieco ako:
a oznam ze klient ma na to iny nazor:
    sent [LCP ConfNak id=0x2 <auth chap 05>]
).

V tom pripade by asi bolo treba zohnat/prekompilovat pppd s podporou
MSCHAP80 (vid README.MSCHAP80 v baliku pppd).
Druha moznost je, ze vyzaduju CHAP a vy vyzadujete PAP a nedohodnu sa.
Viac by sa dalo zistit z log-u pppd.

				pk