Problem s pripojenim pres ppp/pap

Adam Hornik linux na max.af.czu.cz
Úterý Duben 14 16:07:57 CEST 1998

On Tue, 14 Apr 1998, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den,
>
> pokousim se pripojit k czcom-u v HK. Snazim se o to jiz asi 14 dni
> marne, procetl jsem vsechnu dostupnou literaturu (HOWTO, FAQ, man) a
> myslim, ze snad jiz vim jak by to melo byt nastaveno. Problem je v
> tom, ze to stale nefunguje.
>

> /etc/ppp/pap-secret:
> --------------------
> # Secrets for authentication using PAP
> # client	server	 		secret			IP addresses
> jmeno		server.czcom.cz	        heslo
^^^^^^^		^^^^^^^^^^^^^^
sem bych dal opet login name a sem bych dal radeji *
> *		jmeno                   ""
>

> /etc/ppp/options:
> --------------------
> lock
> debug
> kdebug 7
> name vzp.czcom.cz
^^^^^^^^
problem bude pravdepodobne v name zde by melo byt uvedeno vase login name
asi jen vzp
(takovy to co se pise v MS-windows v dial-up-Networking)
> lcp-echo-interval 30

Adam

     Adam Hornik

tel.(GSM):     0603 25 48 45        E-Mail: adam na max.af.czu.cz
tel.(home):(+420-2) 32 82 05                adam na veverka.vscht.cz
tel.(work):(+420-2) 96 20 20 00     URL:    http://max.af.czu.cz/~adam/