Instalace RH 5.0 z MS FTP

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Úterý Duben 14 23:23:45 CEST 1998

Prijemny den,

>???
Tu sa da skor zistit, ze MS nespolupracuje s inym OS :-)

>Nemuzete mi nekdo prosim doporucit nejaky maly/dobry FTP server,
>ktery by i na NT splnoval rozlisovani mala/velka pismena ?
>Dekuji moc.

Ja by som mal inu radu. Ak je to aspon trochu mozne vybrat CD ROM
z toho NT pocitaca a vrazit celu mechaniku do pocitaca na ktory ma
Linux ist. Je to asi najjednoduchsia a najspolahlivejsia cesta :-)

Vlado

GRAFON DTP studio
Vladimir Rengevic
Liptovsky Mikulas