X-Win problem

Martin Brachtl brachtlm na sgi.felk.cvut.cz
Středa Duben 15 09:42:49 CEST 1998

>    Hi all,
>
>    Upgradnul jsem svuj pocitac z P90 na Pentium II a vymenil pochopitelne
> zakladni desku (chipset Intel 440LX). Linux bezi dobre, ale prestaly mi
> chodit X-Window. Pritom graficka karta zustala stejna (Diamond s chipem
> S3 Vision968). Problem se projevuje tak, ze pri spusteni pomoci startx
> (nebo i X) se pocitac dostane do divneho stavu s cernou obrazovkou a
> nereagujici na povely z klavesnice. X -probeonly nehlasi zadny problem. Ve
> Windows95 mi grafika chodi bez problemu.
>    Netusite, v cem by mohl byt zadrhel?

Mam pocit, ze Xy obcas neumi pracovat spravne s APM, takze si s tim zkus
pohrat (vyhodit z jadra).

  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html