Problem s IPX

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Středa Duben 15 09:25:10 CEST 1998

> Takovy maly problem a nevim jak na to:
> Jedno PC s Linuxem (RH 5.0) je pripojeno
> do site s Novellem 3.12 (ten rutuje, dalsi 3 site...),
> na linuxu je spusten MARS a spolehlive funguje,
> pri vypisu 'slist' se vypisou vsechny dostupne
> servery, tedy Novell a Mars. Protoze potrebuji
> tisknout na sitove tiskarne pripojene k Novellu,
> zadam prikaz 'nprint' atd., vse se bez problemu vytiskne
> a pak IPX (nebo NCP nebo SAP) spadne ... a 'slist'
> vypise chybovou hlasku ... kde je zakopany pes ?

Zakopany pes je v RedHatu a v tom, ze to tam nejspis ani nikdo
nevyzkousel ( technicky vzato je problem
asi v prechodu na glibc, ale udivuje me to, ze
to RedHat vypustil v takovem stavu v jakem to vypustil.
Skoro mi to pripomina jednu nejmenovanou firmu)

 Mate nekolik moznosti:

- podivat se po update
- vratit se na Redhat 4.2
- prejit na jinou distribuci (vrele doporucuji)

Zkousel jsem ncptools a MARS-NW na RH 5.0 a myslim si, ze
je absolutne nepouzitelne a nestabilni reseni
( Tj. RH 5.0 + IPX)

S pozdravem
   Petr Snajdr