PHIGS

Martin Brachtl brachtlm na sgi.felk.cvut.cz
Středa Duben 15 11:16:43 CEST 1998

> Ted mne napada: nema nahodou PEX z R6 neco spolecneho PHIGSem?

Ma velmi mnoho. Je to v podstate to same, akorat to ma trosku jinak
udelane API. To je u PEXu vice svazano s X-Window a u PHIGSu je
podle ANSI normy, tedy platformove nezavisle.

Zdar.
  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html