spustit X window pres telnet?

Středa Duben 15 11:28:54 CEST 1998

On Wed, 15 Apr 1998, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> > xauth extract - adresa.x.servera:0.0 | ssh app.server xauth merge -
[...]
> 1. telnet neodporucam v ziadnom pripade ..

neni zcela jasne, jak moc je lepsi nezakryptene X11 nez (nezakrypteny)
telnet... rekl bych, ze je to prast jako uhod (s ukradenym cookie se take
da delat spousta zajimavych veci: ono se totiz na cilovy stroj
transportuje pres ssh, ale potom ho kazdy klient stejne posle zpatky
"v rouse Adamove")

> 2. slogin ( cez ssh s forwardovanim portov ) zaberie o jeden proces viac ( a
>    to konkretne ssh forwarder )

proc by nekdo mel delat slogin "cez ssh s forwardovanim portov"?!?
to nedava smysl

nicmene je pravda, ze bude potreba nejmene jeden proces na kazde strane
nepripada mi to jako zasadni problem ale YMMV

> 3. pokial ten xauth pridate do logovacieho scriptu, tak potom uz staci mat
>    len rozumne nastavnene aliasy na spustanie procesov na vzdialneych
>    strojoch )

ssh -f app.server klient

mnozeni procesu by slo omezit ruznymi zpusoby, z nichz nejjednodussi je
ten, ze se spusti jeden "metaklient", ktery bude cist prikazy (treba
tak, ze vyrobi neviditelne okno a bude je prijimat pres nej) a spoustet
podle toho dalsi programy; procedura spusteni noveho klienta se pak zkusi
nejprve spojit s metaklientem, a pokud neuspeje, pak zkusi spustit
metaklienta a pokus opakuje

> 4. pokial masina na druhej strane je stary kus, co X-forward nepodporuje ?

to musi by HODNE STARY kus

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]